معراج مان و بابامعراج مان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
تاریخ شروع عشقتاریخ شروع عشق، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
شروع زندگی مشترکشروع زندگی مشترک، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

گل پسر

بدون عنوان

1393/10/18 17:04
نویسنده : ENIS
327 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                 به نام ان خدای بزرگ

عشق مامان....پسر عزیزم ....معراجم....

ارزویم بزرگ شدننت/ قد کشیدنت / اقا شدنت است/

وقتی لبخند میزنی عاشقانه هایم را تقدیمت میکنم.

بوسه هایم را به سویت روانه میکنم .

دلخوشم به دیدنت  /

به بوسیدنت/ 

مسفر روزهای و دقایق و لحظه های زندگیم باش.

مرد دوم خونه ما باش.

بگذار من و پدرت به مرد بودنت / به اقا شدنت  / افتخار کنیم.

دوستت داریم مرد کوجک خونه ما.

پسندها (7)

نظرات (4)

یک پیشنهاد ویژه و بیاد ماندنی برای شما
18 دی 93 18:04
دوسـت عـزیـز و گــرامـی ســلااااام دوست داری با خرید یک ساعت رولکس یک عینک ویفری شفاف را به رایگان دریافت کنی درسته ؟؟ ...شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفيف ويژه دعــوت مي کنــم با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما دوست گرامی... nooooooo
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
21 دی 93 23:22
سلام ؛ حکایت رفاقت حکایت سنگ های کنار ساحله ، اول یکی یکی جمعشون میکنی تو بغلت بعدشم یکی یکی پرتشون می کنی تو آب ، اما بعضی وقتا یه سنگ های قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمی تونی پرتشون کنی kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
Kosar
26 دی 93 21:02
Hello Web Shmaalyh When I think of my baby picture Shmarv Eji and brotherly to me I come to the right website Vag·h agree Bvdyyd They do link exchange Wow
مامان امیر علی
7 بهمن 93 5:50
سلام.خداروشکر که خوبیدو منم دارم این دوران سخت رو میگذرونم. زایمانم خیلی سخت بود : سزارین وبی حسی از کمر، بالای 5 بار شکممو قشار دانن و موقع راه رفتن تو بیمارستان بیهوش شدم. بعد زایمانم :سبنه درد، نیومدن شیر از سینه ها و رفتن به این بیمارستان و اون بیمارستان بعدم زردی امیر علی بعد 15 روز :ار دست مسائل بالا راحت شدم شکم درد شبونه اقا شروع شده چیرهای بالا خیلی سخت گذشت روزی نبود که من گریه نکنم هر بار به یه علتی . بغدا میام بز در مورد شکم دردش بهت میگم همه چی رو رعایت کردم از روز اول باز اینطوری شد.
ENIS
پاسخ
وای خدا جونم انشالاه نهایتش خیر باشه......ناراحت نباش عزیزم اکثر بچه ها شکمشون نفخ داره. معراجم تازه شروع شده البته خوب بیشتر زمان هایی که خودم رعایت نکنم اونم خوب باید عادت کنه .......منتظرم زودتر به روال طبیعی برگردین و کامل راجبش باهم صحبت کنیم....ولی خوب یک مادری و همه این سختی ها رو با جونو دل میگذرونی....به امید اون روز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد