معراج مان و بابامعراج مان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
تاریخ شروع عشقتاریخ شروع عشق، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
شروع زندگی مشترکشروع زندگی مشترک، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر

قدیس عزیزم تولدت مبارک

1393/11/9 12:23
نویسنده : ENIS
654 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک

 

http://www.parsnaz.ir/upload/23/0.658730001313928059_parsnaz_ir.gif

تولد و مرگ را درمانی نیست

مهم این است که فاصله میان این دو را شاد زندگی کنیم  . . .

خواهر گلم اکنون میان ما فاصله هاست و من اینجا میلادت را به تو عزیزنرین تبریک میگویم

http://web-site-chatha.chatha.ir/wp-content/uploads/2014/10/hhh43.jpg

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ارمیتا
2 اسفند 93 7:23
روز تولد تو ، روز نگاه باران / بر شوره زار تشنه ، بر این دل بیابان روز تولد تو ، گویی پر از خیال است / یاس و کبوتر و باد ، در حیرت تو خواب است تولدت مبارک عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد